29 شهریور 1403

  • 1403/03/09
  • - تعداد بازدید: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز

برپایی اردوی جهادی سلامت محور به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرک اباصالح شهرستان نی ریز

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « عرفان دهقانی » سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، همکاری سپاه، گروه جهادی شهید فقیهی و بسیج جامعه پزشکی، تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، مسئول اورژانس شهرستان، مسئول واحد بهداشت محیط، کارشناس مامایی و دو بهورز به شهرک اباصالح شهرستان نی ریز اعزام شدند و خدمات سلامت محور به بیماران نیازمند ارائه شده است. همچنین خدمات تزریقات و توزیع رایگان دارو نیز انجام گردید.

در این اردوی جهادی، دکتر دهقانی سرپرست شبکه بهداشت، آقای کچویی مسئول اورژانس شهرستان، دکتر پورعسکر پزشک عمومی ، دکتر عباسی چناری دندانپزشک، آقای رحیمی مسئول واحد بهداشت محیط، خانم رضایی و آقای رضایی بهورز و خانم طحان ماما حضور داشتند که بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

دکتر دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر در این زمینه گفت: به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و ارائه خدمات با برپایی این اردوی جهادی در قالب طرح بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار در این روز به بیش از 53 بیمار خدمت ویزیت رایگان به همراه توزیع داروهای رایگان ارائه داده شد و همچنین 73 بیمار خدمات داندانپزشکی را دریافت کردند و کارشناس مامایی و بهورزان حاضر ضمن انجام معاینات بانوان، آموزش‌های لازم در زمینه فرزندآوری، جوانی جمعیت و شیوه زندگی سالم را به مراجعان ارائه کردند و بررسی وضعیت بهداشت محیط و بررسی وضعیت آب شرب، آموزش مطالب بهداشتی از دیگر خدمات سلامت محوری بود که در این اردوی جهادی یک روزه انجام شد.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش ببان کرد : امیدواریم خدمت رسانی را همچون این شهیدان راه خدمت با برگزاری این اردوهای جهادی به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

دکتر دهقانی  در پایان اذعان کرد : در آینده نزدیک نیز با شناسایی نقاط کم برخوردار که هدف اصلی این طرح می باشد خدمات رایگان را برای مردم ارائه خواهیم داد./ع.علیخانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان خبر.

 

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 102939
کلیدواژه