معرفی کارکنان واحد:
 
| 
 ردیف 
  
 | 
 نام و نام خانوادگی 
 | 
 مدرک تحصیلی 
 | 
 سمت 
 | 
 تلفن 
 | 
| 
 ۱ 
 | 
 زهره صادق 
 | 
 کارشناس نرم افزار 
 | 
 کارشناس فناوری اطلاعات 
 (کارشناس آمار و کامپیوتر) 
 | 
 ۵۳۸۳۰۶۳۱-۴  
داخلی۲۲۶ 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
شرح وظایف:
- تهیه و به روز نگاه داشتنن ،شناسنامه تجهیزات رایانه ای ، تجهیزات شبکه و تجهیزات مرکز تلفن و شناسنامه نرم افزارهای موجود ،به منظور ساماندهی اطلاعات تجهیزات موجوددر واحدها
 
- ارسال گزارش فعالیت های انجام شده سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه ومخابرات به مدیریت فناوری اطلاعات وارتباطات
 
- حضور مستمر در جلسات هماهنگی و بازآموزی های برگزار شده توسط مدیریت و در مواقعی که حضور ممکن نیست ،کسب اجازه از مدیریت
 
- اعلام نیازهای آموزشی به مدیریت و ارتقا سطح علمی و عملی با گرفتن آموزشهای لازم و...
 
- بازدید از سایتهای خبری جهت به روز نگهداشتن اطلاعات فنی و اطلاع  از تکنولوژیهای جدید جهانی
 
- بازدید مستمر از وب سایت مدیریت فن آوری اطلاعات و واحدهای زیر مجموعه
 
در حوزه سخت افزار:
انجام مراحل کارشناسی فنی خرید و تایید فاکتورهای خرید در محدوده سقف مجاز در بخشنامه های ارسال شده از طرف مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه ( معاملات کوچک ) و خرید طبق لیست تجهیزات مجاز و کنترل فنی تجهیزات خریداری شده  نصب سیستم عامل ها ونرم افزارهای جانبی ،آنتی ویروس و... بر روی رایانه های موجود در واحد
 تشخیص عیوب سخت افزاری سیستم ها و رفع عیب تجهیزات در حد آموزش های داده شده
 نظارت بر فرآیند ارسال تجهیزاتی که نیاز به تعمیر دارند ( مانند : چاپگر ) به شرکت های خصوصی وکنترل کیفیت تعمیر تجهیزات
نظارت بر فعالیت شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از طریق چک لیست های نظارتی
 در حوزه شبکه:
- آگاهی کامل از نحوه ارتباط مرکز تا ساختمان مرکزی و دسترسی به شبکه اینترانت و اینترنت
 
- آگاهی کامل از نحوه عیب یابی درونی شبکه و برخورد با مشکلات احتمالی
 
- حفظ ، نگهداری ، پشتیبانی و عیب یابی از نقطه ابتدایی تا انتهایی شبکه موجود
 
- مطلع نمودن مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات از هرگونه تغییر ، تحول و نیازها
 
- عیب یابی و رفع مشکل شبکهای کلیه سیستمهای کامپیوتری موجود در مرکز مربوطه ( IP وکارت شبکه و...
 
- مطلع بودن از انجام هرگونه عملیات عمرانی و تلاش جهت حفظ و نگهداری تجهیزات شبکه
 
 در حوزه نرم افزار:
- پیگیری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات نرم افزاری و بهبود سیستم
 
- مشاوره به واحد مربوطه جهت مکانیزه کردن فرایند ها
 
- هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات در خصوص عقد قراردادهای پشتیبانی نرم افزارها
 
- همکاری در تهیه RFP (تهیه ، تنظیم و مستند سازی نیازمند ها انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)
 
- آشنایی فنی با نرم افزار ها و سخت افزارهای مربوطه ( مانند حضور وغیاب و دستگاه تایمکس ... )
 
- آگاهی از کلیات (حیطه و نوع فعالیت های تحت پوشش) نرم افزارهای واحد مربوطه جهت پیکیری مناسب تر مسائل مربوطه
 
- نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان (Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره ای و آرشیو آنها
 
- تایید اتمام کار پروژه ها و یا فاکتور های نرم افزاری                                  
 
- مطلع بودن از هر گونه تغییر و تحول نرم افزاری
 
در حوزه وب سایت:
-  آشنایی با نرم افزار مربوطه و آدرس های وب سایت واحد
 
- بررسی وب سایت های واحدهای مختلف واعلام نظرات به مدیریت فناوری اطلاعات جهت بهتر شدن کیفیت تمامی وب سایت های زیر مجموعه
 
- آشنایی با استاندارد های تهیه وب سایت ( از طریق بازدید از سایتهای متفاوت )
 
- به روز نگه داشتن مطالب وب سایت 
 
- نظارت مستقیم بر روی وب سایت واحد خود ،انتقال مشکلات وپیگیری آنها
 
در حوزه اتوماسیون اداری:
-  آگاهی کامل از تنظیمات نرم افزار اتوماسیون اداری
 
- آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال به کاربران شاغل در آن واحد
 
- اطلاع رسانی از وضعیت سیستم اتومسیون اداری و کاربران ( فعال - تغییر سمت و ....)  در آن مرکز
 
 
در حوزه اینترنت:
-  آشنایی با نحوه ساختن VPN و استفاده از امکانات اینترنت ( FTP,FTP۲ ، حجم down Load )و نرم افزارهای جانبی
 
- شناسایی error  های سیستم جهت اتصال به اینترنت
 
- راهنمایی کاربران واحدها جهت گرفتن اشتراک اداری وتایید نیاز فرم درخواست ویا شخصی و یا اشتراک خطوط ADSL  
 
- شناخت وآشنایی با میزان پهنای باند در دانشگاه و ارائه مشکلات این حوزه به کاربران واحد خود
 
 
    
در حوزه مخابرات :
-  آموزش دستگاه مبدل IP  ( Voip ) جهت آشنایی با قابلیتهای دستگاه و تسلط کافی بر نحوة عملکرد صحیح دستگاه و عیب یابی آن
 
- نظارت روزانه بر عملکرد صحیح دستگاه Voip و رفع عیوب احتمالی
 
- نظارت بر صحت عملکرد ups و باطریهای مرکز تلفن